8 Aralık 2021 Çarşamba

Romantik Film : The Effect of a Finger Flick on a Breakup

 Herkese merhabalar efenim,

Çok fazla bilinmeyen kıyıda köşede kalmış bir serinin 12. filmi olan "The Effect of a Finger Flick on a Breakup" filmi ile geldim bugün sizlere.Elbette Kore filmi kendisi.Baş roldeki oyuncuları tanımıyorum maalesef ama konusu çok hoşuma gitti.Sevgilisiyle oyun oynarken iddalaştıktan sonra kaybeden ve sevgilisinin ona acımadan fiske vurmasıyla ayrılık kararı alan bi kadının anlatıyor.Konuya baktığınız zaman bu konuyu bir erkek görse " bu ne biçim ayrılık nedeni bahane bulmuş kadın ayrılmaya " diyebilir çünkü aslında tam da erkeklerin bu bakış açısını anlatıyor film.Bence kız ayrılık kararı almakta haklıydı ama kızın unuttuğu bir şey var ki belli bir süreden sonra bütün erkekler bu duruma geliyor bu erkekten erkeğe değişen bir durum değil bence :) Çok fazla spoiler olmasın diye daha fazla konusuna girmek istemiyorum ama genel olarak bu ayrılık süreci içinde ilerliyor dizi ve kadın olmadan sanırım bu kızın düşündüklerini anlamak pek mümkün değil :)

Sevilmek isteyen bir kadın ve aşkı nasıl ifade edeceğini bilmeyen bir adam hakkında gerçekçi bir romantizm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...