3 Aralık 2021 Cuma

Müzik - Doja Cat Woman

Herkese merhabalar efenim,

Tam tamına 24 dk önce çıkmış olan Doja Cat'ın yeni klibinden bahsedicem bugün.Şarkı zaten oldukça ünlü bir şarkıydı ama klibi yoktu klibi olması çok güzel olmuş ama böyle bir klip beklemiyordum açıkçası aslında ilk başlangıcı beni umutlandırdı ama devamında danstan başka bir bir şey yoktu bize bir hikaye falan sunucak zannettim :( Bu arada biliyorsunuz ki şu sıra Spotify üyelerinin bu yıl en çok dinlediği şarkıcıları ve şarkıları listelemiş benim listemin başında Doja Cat yer alıyor bu sene keşfettiğim ve sık sık şarkılarını dinlediğim biri oldu kendisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...