15 Aralık 2021 Çarşamba

Japon Dizisi : Kuzu no honkai

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün sabahtan beri hastahanelerdeyim daha şimdi eve girebildim dershaneye de gitmedim şu hastalığım yüzünden hala sürünüyorum ve boğazımda hiç bir şey çıkmadı dahiliyede de yer yoktu tee 28 inde kuzenim çalıştığı hastahaneye Vezirköprü tarafına gidicem olay artık kesin midemde bundan emin olmuş oldum.

Neyse efenim şikayetlerimi size aktardıktan sonra bugünün postu olan dizi postumuza gelelim.En az kafam kadar karışık olan mangadan animeye animeden diziye uyarlanan hayatımda izlediğim en karışık romantik dizi var.İlişkiler o kadar karışık ki izlerken "ne izliyorum lan ben şu an " diye düşündüm baş rollerin ilişkisi yeterince karışıkken bir de sonraki bölümler de yan roller girince ortaya aşk üçgeni değil aşk ongeni falan çıkıyor bu arada dizi de ağır +18 var haberiniz olsun (Japonlarda ne kadar ağır olabilirse artık).Bu arada diziyi ben yine ingilizce altyazılı izledim bilginiz olsun bu diziyi kolay kolay kimse Türkçe'ye çevirmez bence zaten :D Japonların kafasını seviyorsanız ve biraz da uc noktalarda değişik şeyler izlemeyi seviyorsanız tavsiyemdir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...