13 Aralık 2021 Pazartesi

Kore Dizisi : Happiness

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün dizi postumuzda yine güncel biten 12 bölümlük bir dizi var.Dizi baya ses getirdi ama açıkçası ben hiç beğenmedim bence Alive filminin ve Sweet Home dizilerinin karışımı gibiydi.Baş rollerde Park Hyung-Sik ve  Han Hyo-Joo vardı.Bu iki ismi de uzun zamandır görmediğimiz için bi tık heyecanlandırdı bizi ama bence dizi de uyumları da pek yoktu öyle aman aman bi romantikleşme de yoktu yan rollere çok fazla sahne verilmişti bence.Ayrıca Park Hyung-Sik askerden geldikten sonra yemeklere mi gömüldü naptı bilmiyorum ama kilo almış yüzü yanakları falan tombik olmuş bence aşırı sevimli olmuş ben kilo seviyorum erkeklerde :D 

Yakın gelecekte geçen ince psikolojik savaşı ve meydana gelen sınıf ayrımcılığını anlatıyor. Büyük şehirde yeni bir yüksek katlı apartman inşa edilmiştir. Apartman binasında farklı geçmişlere sahip sakinler yaşamaktadır. Yaklaşan kıyamet insanların dinmeyen susuzluktan muzdarip olduğu yeni bir tür bulaşıcı hastalık biçimine geldiğinde şehir dibe vurur. Salgın nedeniyle, yüksek katlı apartman mühürlenir. Apartman sakinleri, başkalarına karşı korku ve güvensizlik içindeyken hayatta kalmak için mücadele ederler.Yoon Sae-Bom, özel bir polis ekibinin üyesidir. Kararlıdır ve kolayca sarsılmaz. Yeni dairesine taşınacağı için heyecanlıdır, ancak oraya taşınır taşınmaz bir krizle karşı karşıya kalır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...