21 Aralık 2021 Salı

Kore Dizisi : Wish Woosh

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün 21 Aralık yani en uzun gece aynı zamanda resmi olarak Kış mevsiminin başlangıcı demek oluyor.En sevdiğim 3.mevsim olan kışa o zaman ofis aşkı bol olan mini bir dizi serisi ile başlayalım.Serisi dedim çünkü dizi mini dizi olmasına rağmen 2.sezonu da bulunmakta hatta ben dizinin 2.sezonunu daha çok beğendim hem oyuncular daha tanıdık hem de hikayesi bence daha tatlıydı.Şu sıralar yine Kore dizilerine fena sardım önüme ne gelirse izliyorum resmen :D

Sun Ah, Tae Woo, Kwak Woong ve Do Woo bir şirkette çalışmaktadır. Sun Ah ve Tae Woo ofisteki aşklarını sır olarak saklamakta zorlanırlar. Do Woo ise Kwak Woong'a beslediği tek taraflı aşkını ona itiraf etmeyi düşünmektedir.


2.sezon  : Min Ji Woo ve onun aşka yönelik duyguları ve endişeleri etrafında şekilleniyor. Çalışkan, kendine güvenen ve neredeyse mükemmel bir işçi. Bir gün işyerine yeni bir çalışan katılır ve hayatını alt üst eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...