11 Aralık 2021 Cumartesi

Kore Dizisi : Work Later, Drink Now

 Herkese merhabalar efenim,

Güncel biten bir Kore dizisi ile geldim yine :) Yeme içme üzerine dizi yapmaya bayılıyor Koreliler :) Yeme olanlarını ben de izlemeyi çok seviyorum ama içme olanları bana pek hitap etmese de yine çeşitlilik olsun diye izliyorum :D Bu diziye de aslında sorf Siwon var diye başladım ama adamı resmen pislik yapmışlar dizi de son 1-2 bölüm sakalları falan kesti de eski yakışıklı Siwon'a döndü güzelim adamı ne hale getirmişlerdi ya :D Bu arada dizinin ilk 1-2 bölümü cidden aşırı sıkıcı atlaya atlaya izledim zaten toplamda 12 bölüm kadar falan mini dizi formatında diyebiliriz zaten 2.sezonu da gelicekmiş bence hiç gereği de yok ya neyse :D

İçki alışkanlığını hayatında bir inanç haline getirmiş 30 yaşındaki 3 kadın, yorgun bedenlerini ve zihinlerini rahatlatmaya çalışırken içmeyi alışkanlık haline getirip hayatları hakkında hikayeler paylaşmak için bir araya gelirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...