14 Ekim 2023 Cumartesi

Aksiyon Filmi : Ballerina

 Herkese merhabalar efenim,

Yine Netflix de yer alan ve yeni gelen Kore filminden bahsetmek istiyorum.Bu tarz intikam temalı Kore filmlerini izlemeyi de çok ayrı seviyorum ve bu konudan bol bol çekiyorlar şükür ki :D La Casa De Papel: Korea dizinde Tokyo ve Denver karakterlerini oynayan ve çok da popüler olan ikiliyi baş role vermişler ve ikisi de yine çok güzel oynamışlar bu filmde de.Netflix bunu sık sık yapıyor biliyorsunuz ki bir yerde ünlü olan ikilileri bir şekilde başka bir yapımda yine yan yana getiriyor.

Ok-ju, en yakın arkadaşı balet Min-hee'nin vahşice öldürülmesinin acısını üstünden atamayan eski bir korumadır. Arkadaşını koruyamadığı için kendisini suçlayan Ok-ju, onun son isteğini yerine getirmek, yani ölümünün intikamını almak için harekete geçer.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...