7 Ekim 2023 Cumartesi

Dram Filmi : Hunger

 Herkese merhabalar efenim,

Netflix de yer alan Tayland filminden bahsetmek istiyorum sizlere.İçinde yemek olan film,dizi,kitap her işe bayıldığım için hemen açıp izledim.Bir sokak aşçısının ünlü bir şefin ekibine katılmasını ve sonrasında olanları anlatıyor.Sonuna kadar izlemekten zevk aldığım bir film oldu bazı kesimlere biraz durgun geçtiği için hitap etmeyebilir.

Mahalle arasında aile lokantasını idare etmeye çalışan 20'li yaşlardaki yetenekli bir genç kızın, kendini birden ünlü bir şefin mutfağında bulmasını ve sonrasında yaşananları konu alıyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...