16 Ekim 2023 Pazartesi

Kore Dizisi : Destined With You

 Herkese merhabalar efenim,

Şu sıra çok nadir Kore dizisi izliyorum ve özellikle son bölüme kadar bekliyorum ki bitsin öyle izleyeyim yoksa aralarda çok kopukluk oluyor ve başlasam bile bir türlü devam edemiyorum ya da sonunu getiremiyorum.Genelde Netflix de yayınlanan Kore dizilerini izler oldum artık eskisi kadar beni sarmıyor nedense ya ilgi çekici bir dizi olmadığından ya da artık yaşlandık herhalde içim eskisi kadar almıyor :)

Eski oyuncuların ya da sevdiğim oyuncuların olduğu dizilere mutlaka bakmaya izlemeye çalışıyorum.Bu dizi de onlardan biri oldu benim için.Rowoon ve Jo Bo Ah iki ayrı ayrı sevdiğim oyuncular ayrıca konusu da lanet büyü tarzında fantastik olunca benim için izlemesi kaçınılmaz oldu:)

Yüzlerce yıllık bir lanetin esiri olan bir avukat ile onun özgürlüğünün anahtarını elinde tutan bir devlet memurunun yolları kesişince beklenmedik bir aşk kıvılcımlanır. 



1 yorum:

  1. hımms pekuu, ama ama one day off adlı kore dizisini kaçırmaa :)

    YanıtlaSil

Komedi Filmi : Ölümlü Dünya 2

 Herkese merhabalar efenim, Hasta ve evde film vakti yaptığım bir hafta sonu geçiriyorum.Yarından itibaren iş yerinde de çok yoğun olacağım ...