19 Ekim 2023 Perşembe

Fantastik Film : Terrifier

Herkese merhabalar efenim,

Cadılar Bayramı zamanı yaklaştığı için geleneksel korku filmleri serimizden yapalım istiyorum şu sıra ama izlemediğim çok az film kaldığı için seçmekte çok zorluk çekiyorum.Bu filmi çok gördüm çok duydum ama aşırı kanlı olduğu için izlemek istememiştim ama bu seri kapsamında bi izleyeyim dedim benim bile midemin almadığı çok fazla kanlı sahne var maalesef.Filmin ikincisi de çıktı aslında asıl amacım onu izlemekti ama ilk filmi zaten çok kaldıramadım o yüzden ikincisini izler miyim izlersem ne zaman izlerim pek bilemiyorum.Film de It filmi ile Testere filmi arasında bir yerde gibi olmuş.Filmin ve karakterin ilhamı belli ki bu iki film.

 Art adlı manyak bir palyaço, Cadılar bayramı gecesinde yolda duran üç genç bayana terör estirir.







1 yorum:

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...