4 Ekim 2023 Çarşamba

Gerilim Filmi : Last Night in Soho

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün yine Netflix de yer alan gerilim fantastik bir filmden bahsedicem.Başında sonuna kadar sürükleyen ve renkleriyle atmosferiyle beni içine çekmeyi başaran bir yapım oldu.Aslında en başta Anna Taylor Joy baş rolde olduğu için merak etmiştim ama film kendisiyle beni mest etti diyebilirim tam bi mısır alıp izlemelik film önerisi diyebilirim :)

Genç müzisyen Sandy, erkek egemen dünyada var olabilmek için bazı yöntemlere başvuruyor ve bu yöntemler Ellie'nin hayatının hayaletler tarafından basılmasına sebep oluyor. Ellie, bir anda ortadan kaybolan Sandy'yi ararken nostaljinin hayaletleri ile de psikolojik bir mücadeleye girmeye çalışıyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...