9 Ekim 2023 Pazartesi

Amerika Dizisi : The Boys

 Herkese merhabalar efenim,

Kız kardeşim gitmeden önce onun isteği üzerine bu diziye başladım.Kendisi uzun zamandır bu dizinin hayranı ve bana da izlettirdi elbette.Sanırım dizinin 3 sezonu var ama biz birlikte 2 sezon izleyebildik ben de kendi başıma 3.sezonu izlemek istemiyorum açıkçası.Diziyi viral olan Ashley Look At Me repliği ile hatırlayabilirsiniz aslında :) Süper kahramanların kötü olduğu bir evrende geçiyor hikayemiz ve çok fazla Amerika'nın sosyal yapısına atmalar da bulunup çok da fazla ironi içeriyor :)

1.Sezon

The Boys, süper kahramanların güçlerini ve şöhretlerini kötüye kullandığı bir evrende geçiyor. Kendilerini kanunu korumaya adayan ve “The Boys” olarak adlandırılan bir grup insan, yozlaşmış süper kahramanları ortadan kaldırmak için zorlu bir yolculuğa çıkar.


2.Sezon





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : Ölümlü Dünya 2

 Herkese merhabalar efenim, Hasta ve evde film vakti yaptığım bir hafta sonu geçiriyorum.Yarından itibaren iş yerinde de çok yoğun olacağım ...