20 Ekim 2023 Cuma

Fantastik Film : Bedtime Stories

 Herkese merhabalar efenim,

Cadılar Bayramı gerilim filmleri serimiz bir yana yemek yerken canım eski zaman filmleri izlemek istiyor demiştim sizlere.Onlardan biri de bu film oldu.Küçükken televizyonda izlediğimi ve çok sevdiğimi hatırlıyorum zaten Adam Sandler fanıydım ben :)  

Skeeter Bronson (Adam Sandler), eskiden babasına ait olan otelde çalışmakta ve otelin her işine koşturmaktadır. Genç adam akşamları ise iki küçük yeğenine her gece uyumadan önce çeşitli hikayeler anlatmaktadır. Bunlar kendi uydurduğu, hayal ürünü hikayelerdir. Çocukların bu çılgın masallara katkıda bulunmasına da izin verir. Ancak bir sabah gerçek yaşamla masallar birbirine karışır. Skeeter'in anlattığı masallar gerçeğe dönüşmektedir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...