26 Ekim 2023 Perşembe

Fantastik Film : Ghost

 Herkese merhabalar efenim,

Eski filmlerden devam ediyoruz.Küçükken televizyonda izlemiştim bu filmi ve beni çok etkilemişti hem fantastik ögelerin olması hemde romantik olması elbette ayrıca Demi Moore'un gençliği öyle güzel ki bir kez daha bayıldım kadına izlerken bu filmi izlemeyen varsa hemen gidip acilen izlesin :)

 Molly (Demi Moore) ve Sam (Patrick Swayze), aşk yaşayan, New York’lu bir çifttir. Sam cüzdanını taşıyan bir serseri tarafınca bıçaklanıp öldürülecektir. Ruhu bedeni terkettiğinde ise ölümden sonraki yaşamı yavaş yavaş keşfetme fırsatı bulacaktır. Ölü ruhlarının canlılar ile aynı ortamda varolduğu fakat yaşayanların ruhları göremediği bir ortamdır bu. Yardımsever bir hayalet Sam’in bu yeni durumu kabullenip alışmasına yardım edecektir. Genç adam artık bazı nesneleri hareket ettirebilmektedir. Ama eski iş arkadaşı Carl’ın (Tony Goldwyn) kirli çamaşırları ve Molly ile ilgili kötü planları gün yüzüne çıktığında, canlılar ile iletişim kurabilmenin tek yolunun bir medyum aracılığı ile mümkün olduğunun farkına varacaktır. Sam’in karşısına medyumların belki de en aykırı olanı çıkacaktır.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...