23 Ekim 2023 Pazartesi

Gerilim Filmi : El Club Delos Lectores Criminales

 Herkese merhabalar efenim,

Bir yandan da Cadılar Bayramı film serisine devam ediyoruz canlarım elbette ! Netflix de Türkçe çevirisiyle Katil Kitap Kulübü olarak bulabileceğiniz bu filmde yine elbette bir katil var ve tek tek bir kitap kulübünün üyelerini öldürüyor ben yine filmin başından katilin kim olduğunu buldum bile bakalım siz bulabilecek misiniz :)

Korku hayranı sekiz arkadaş, aralarındaki karanlık sırrı bilen katil bir palyaço tarafından birer birer avlanmaya başlayınca hayatta kalmak için savaşır. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...