12 Ekim 2023 Perşembe

Romantik Film : Your Place Or Mine

 Herkese merhabalar efenim,

Yemek yerken bana ve ruhuma  iyi gelecek rahatlatıcı romantik filmler izlemi seviyorum.Netflix de izlemediğim ne varsa yeni gelenlerden özellikle bulup açıp izlemeyi seviyorum.Beni genç kızlık zamanlarıma götürdü bu film.Reese Witherspoon ve Ashton Kutcher romantik komedisi özlemişim cidden iki oyuncu da yılların eskitemediği romantik film oyuncuları :)

Çok yakın arkadaş ve tamamen zıt karakterler olan Debbie ve Peter bir haftalığına evlerini değiştirdiğinde birbirlerinin hayatına yakından bakmaları, aşkın kapılarını aralayabilir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...