25 Nisan 2020 Cumartesi

Animasyon : The Willoughbys

Herkese merhabalar efenim,

Karantinanın 39.günündeyiz.

Netflix'e düşeyim derken yine animasyon dünyasına düşüverdim bir kitaptan uyarlanan bu animasyon oldukça ilginç ve eğlenceli ama ben pek çocuklara göre olduğunu düşünmüyorum açıkçası sanki bana biraz yetişkin animasyonu gibi geldi ama izlemesi keyifli benzeri olmayan bir animasyon ( en çok da animasyonları bu yüzden seviyorum zaten hiç birinin benzeri yok hep yaratıcı beyinleri eseri oluyorlar).

Dört çocuklu “eski moda” bir aile olan Willoughby’ler: Büyük oğlan Timothy, ortanca ikizler Barnaby A ve Barnaby B, en küçükleri Jane ve çocukları olduğunu sık sık unutan ebeveynleri… Maymun suratlı, bir kapı önüne terk edilmiş öksüz bir bebek, mükemmel bir dadı !
Willoughby Ailesi, umarsız ve kendilerinden başka hiçbir şeyi düşünmeyen bir anneyle babanın ve dört çocuklarının hikâyesi. Çocuklarından kurtulmak isteyen Bay ve Bayan Willoughby’nin son derece hain planları var! Ama hiç merak etmeyin bu minik afacanlar da boş değiller ve işler hiç de bu kötü anne babanın tahmin ettiği gibi gitmeyecek.

The Willoughbys (2020)

2 yorum:

  1. Biz de dün izleyelim dedik ama küçüklere uygun gelmediği için vazgeçtik. Tek başımıza olduğumuzda şans vereceğim. Konusunu çok merak ettim.

    YanıtlaSil

İngiliz Dizisi : Baby Reindeer

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve mini bir İngiliz dizisinden bahsedicem bugün sizlere.Instagram postlarında görüp merak et...