5 Nisan 2020 Pazar

Müzik - KADEBOSTANY - Castle in the Snow

Herkese merhabalar efenim,
Karantinanın 19.gününde böyle kafaya sıkmalık bir parça paylaşmak istemezdim ama bu tarz şarkılar bana melankolinin yanında çok da güç veriyor hele de bu parça yıllar önce ilk çıktığı zamanlar da sevip çok fazla dinlemiştim erkek arkadaşım beni terk ettikten sonra bu şarkıya ihtiyacımın olduğu bir dönemim daha oldu bundan 2 ay kadar önce.Mutsuz olduğunuz zaman daha iyi algılayabiliyorsunuz bu tarz şarkıların müziğini,huzurunu,melankolisini,hüznünü,sözlerini aynı zaman da anlamını da tabiki algılarınız daha iyi bir çalışıyor dinlerken kalbimi acıtıyor ve beni ağlatıyor,nefes almamı zorlaştırıyor belki ama o duygu da bana çok iyi geliyor çünkü hala sağlıklıyım hala yaşıyorum ,nefes alıyorum,ailem yanımda,bir işim var,sevdiğim arkadaşlarım var ...

Şarkının en sevdiğim kısmı özellikle saklanmak,kaçmak istiyorum istiyorum dedikten sonra ama kalmalıyım diyor ya hele de son "stay" kelimesini öyle boğuk,öyle kırılmışlık,öyle bi ağlamaya yakın bir ses tonuyla söylüyor ki ...

Şükrediyorum bana şükretme hissini hatırlatıyor özellikle de bu şarkı sözlerinden en sevdiğim kısmını da yazacağım :

I cannot see anything
I am blindfolded
I can hear the birds
I can see them fly
I can see the sky
It's about to cry
I'm a zombie
I don't know what to do
I should be hidden in a place
But I gotta stay, stay stay
Stay
I'm so lonely
I don't know if I get through
I wanna be floating in space
But I gotta stay, stay stay
Stay





1 yorum:

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...