3 Nisan 2020 Cuma

Anime Film : Tonari no Totoro

Herkese merhabalar efenim,
Karantinanın 17. günündeyiz ve bugün 03.04.2020 benim doğum günüm ama hiç keyfim yok :/ Dün akşam biraz böyle ateşim çıkar gibi oldu sabaha kadar uyuyamadım sabahta karın ağrısıyla uyandım ama korona falan olduğumu sanmıyorum daha çok şu dans edip terlemelerimden üşüttüm gibi herhalde havalar daha bi ısınınca danslarıma geri dönsem daha iyi olacak gibi :D

Bugün yine içimize minnaklık serpmek istedim ve Miyazaki'nin herkesin çok sevdiği Totoro anime filmini izledim daha önce izledim mi izlemedim mi çok fazla hatırlamıyorum maalesef o yüzden tekrar izlemek istedim.Filmin şarkısını da çok beğendiğim için sizinle paylaşmak istedim :)

İki sevimli kız kardeş olan Satsuke ve Mei, babaları ile birlikte hastanede yatan annelerine daha yakın olabilmek için hastanenin yakınındaki bir köy evine taşınırlar. Yeni evlerine alışmaya çalışırlarken inanılmaz bir gerçeğin farkına varırlar. Evlerinin yakınındaki ormanda Totoro isminde, son derece sevimli ve büyülü yaratıklar yaşamaktadır. Bu sevimli yaratıklarla kısa zamanda arkadaş olan Satsuke ve Mei için şehrin telaşından uzakta yepyeni büyülü bir dünyanın kapıları açılacaktır.

Tonari no Totoro (1988)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İngiliz Dizisi : Baby Reindeer

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve mini bir İngiliz dizisinden bahsedicem bugün sizlere.Instagram postlarında görüp merak et...