10 Nisan 2020 Cuma

İspanyol Dizisi : Hache

Herkese merhabalar efenim,

Karantinanın 24.günündeyiz.

Bana psikopat gibi niye günleri sayıyorsun diye sormayın efenim çünkü hangi gündeyiz,kaç gün oldu bunları saymak bence sağlıklı bir aklın ve en başta da umudumun olduğunun bir göstergesi,birbirine benzeyen günler,unutulan tarihler bunların hepsi bir depresyon belirtisidir ne yazık ki,depresyona girmek için çok gencim :D

Bugün dizi postumuz da bir Netflix dizisi var mini bir dizi ama izlemesi zevkli ve sürükleyici.Aslında konusunu ben Asya dizilerinde çok fazla gördüğüm için bana aşırı tanıdık geldi ama Asya dizilerinden bu diziyi ayıran şey kesinlikle finaliydi Batı ile Asya arasındaki kadına bakış açısını çok keskin bir şekilde vermiş oldu bu dizi bana ve ilk defa için rahat bir final izlemiş oldum bu tarz bir dizide.

Bu arada papyon takıp bu kadar tatlış giyinen ilk defa bir mafya gördüm adam aşırı tatlıydı ya napıcaz biz bu İspanyol erkeklerini :D

 1960'lı yıllarda Barcelona'daki uyuşturucu trafiğinin kalbindeki Helena'nın etrafında yaşananları anlatıyor.Bu arada +18 sahnelerin de bulunduğunu söylemem gerekiyor.Toplam da 8 bölümcük.

Adriana Ugarte and Javier Rey in Hache (2019)

2 yorum:

İngiliz Dizisi : Baby Reindeer

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve mini bir İngiliz dizisinden bahsedicem bugün sizlere.Instagram postlarında görüp merak et...