30 Nisan 2020 Perşembe

Korku Filmi : Eli

Herkese merhabalar efenim,

Karantinanın 44.günündeyiz.

Dün Ziya Selçuk'un açıklamasıyla birlikte 30 Mayıs'a kadar okulların ve elbette diğer eğitim kurumlarının açılması resmi olarak ertelenmiş oldu , güya biz 2 Mayıs da kurumu açmayı planlıyorduk ama her şey o kadar da iyi gitmiyor maalesef o yüzden evde kalmaya çalışmaya,kitap okumaya ve elbette film,dizi izlemeye devam ediyoruz.

Ben bu filmi izlediğim gece rüyamda kabuslar gördüm o yüzden bi süre Gerilim ve Korku filmlerine ara vericem :( Zaten psikolojim o kadar da iyi değil karantina sürecinde bir de kabuslarla falan hiç uğraşamam o yüzden en sevdiğim sinema olan korku sinemasını biraz ertelicem mecbur :(

Netflix filmlerden biri olan Eli ile devam ediyoruz.Sonu bir çok kişiyi yorumlarda okuduğuma göre şaşırtmış ama beni pek şaşırtmadı açıkçası çünkü bu tarz film çok fazla seyrettim çocuklar üzerinden yapılan korku beni diğer korku türlerine göre daha fazla etkiliyor sanırım :(

 Miller ailesi, oğullarının otoimmun hastalığının tedavisi için son çare olarak steril bir malikaneye taşınır. Eli'ın gördüğü korkunç görüntüler halusinasyon olarak nitelendirilse de bu tuhaf evde uğursuzluk kol gezmektedir.

Eli (2019)

2 yorum:

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...