19 Nisan 2020 Pazar

Gerilim Filmi : Legado en los huesos

Herkese merhabalar efenim,

Karantinanın 33.günündeyiz.

Bugün pazar sanal iş yerinde pazar günleri tatilim artık bugün hava da çok güzel o yüzden günümü balkon da geçirmeyi düşünüyorum biraz kahve biraz kitapla tüm günümü bile geçirebilirim sanırım belki siz sadece kitapla geçirmek istemezsiniz diye izlediğim bir filmden bahsedeyim dedim.Netflix Gerilim Filmleri kategorisini talan etmeye devam ediyorum kendi kendime öyle bir akım başlattım İspanyol korku/gerilim sinemasını oldukça severim o yüzden bu filmden de çok büyük umutlarım vardı ama benim için biraz hayal kırıklığı oldu açıkçası çünkü film çok yavaş ilerliyor sonlara doğru biraz tempo artıyor ama şaşırtıcı bir finalde yapmıyor o yüzden beklentilerin altında kalan vasat bir gerilim filmi diyebilirim.

Dedektif Amaia bir dizi cinayeti çözdükten bir yıl sonra,Baztan Vadisi’nde önceki cinayetlerle ilişkili plan ve onu canevinden vuran bir gizemle karşı karşıya kalır.

Legado en los huesos (2019)

1 yorum:

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...