22 Nisan 2020 Çarşamba

Gerilim Filmi : El guardián invisible

Herkese merhabalar efenim,

Karantinanın 36.günüdeyiz.

Yarın geceden itibaren pazar gününe kadar yine bir dışarı çıkma yasağı var biliyorsunuz ki o yüzden bugünden ıvır zıvırlarınızı (luppolarınızı) temin edin derim ben.Bu arada Ziya Selçuk hala okulların açılma süreci ya da LGS ile ilgili tam bir açıklama yapmadı en çokta buna sinir olmuş haldeyim şu sıralar.

Netflix de Gerilim filmlerinde gezinirken geçen izlediğim filmden sonra İspanyol sineması izlemicem şu sıra dedim ama kendime verdiğim sözleri tutma hızım ortada :D Hem bir İspanyol sinemasından bir film izledim hem de bu film izlediğim diğer filmin serisinden olan bir film çıktı tabi sonra amann neyse deyip izledim filmi meğersem film 3 seriden oluşuyormuş ve aslında bir kitap serisinden beyaz perdeye aktarılmış o yüzden bu filmlerin sonu yarım kalıp duruyormuş bunu da bu vesileyle anlamış bulundum ama filmin 3.filmini izlemek hiç istemiyorum tabi :)

Doğup büyüdüğü kasabaya geri döndüğünde bir süre kişisel sorunlarıyla yüzleşen ve derin travmalar geçiren polis memurunun işi bir hayli zordur. Çünkü cinayet zanlısı, öldürdüğü gençlerin ardından hiçbir iz bırakmamaktadır.


Marta Etura and Nene in El guardián invisible (2017)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...