14 Nisan 2020 Salı

Romantik Film : Bir Aşk İki Hayat

Herkese merhabalar efenim,

Karantinanın 28.günündeyiz.

Netflix'e düşmeye kaldığımız yerden devamke ! Şu sıra izlemediğim yerli filmleri izlemeye çalışıyorum.Bergüzar Korel'i çok beğeniyor olsa da Engin Akyürek'i pek sevemediğim için en baştan beri bu filmi izlememekte direniyordum ama nihayet ön yargılarımdan arınıp izledim hatta Engin Akyürek'e de hafiften ısındım gibi :D Sefirin Kızı dizisine biraz baktım orda da biraz izleyince çok favori aktörüm olmasa da sevmeye başladım sayılır ama yine de benim için hala baş rol olucak bir adam değil ne yazıkki :/

Filme gelicek olursak olasıklıklar üzerine kurulu filmlerden çok izledim o yüzden böyle aşırı değişik bir senaryo olmamış ama tipik yerli aşk filmi çekmektense bu tarz bir bakış açısıyla film yapılması bence sinemamıza bi renklilik ve farklılık katmış oldu.

Bir Aşk İki Hayat, basit bir konu hakkında yaptığı tercihlerle farklı yönlere savrulan bir adamın hikayesini konu ediyor. Umut, kendi filmlerini çekmeye çalışan, bağımsız bir yönetmendir. Moda'da köpeği ile birlikte yaşayan Umut'un hayatı, bir gece vereceği kararla bambaşka bir hal alır. Genç adam, hayatının değişeceğinden habersiz bir şekilde köpeği ile dışarı çıkmaya karar verdiğinde, hayatının aşkı ile tanışma fırsatı bulur. Aşk ve hayatın sonsuz seçenekleri arasında neyin doğru olduğunu bilmeden ilerleyen Umut, başarılı bir mimar olan Deniz ile tanışır. Diğer seçeneğe karar verdiğinde ise uçurumun kenarına sürüklenmesine neden olacak olaylar silsilesi başlar.

Engin Akyürek and Bergüzar Korel in Bir Ask Iki Hayat (2019)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İngiliz Dizisi : Baby Reindeer

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve mini bir İngiliz dizisinden bahsedicem bugün sizlere.Instagram postlarında görüp merak et...