6 Ağustos 2020 Perşembe

Kitap - 1Q84 2. Kitap Haruki Murakami

Herkese merhabalar efenim,

An itibariyle Marmaris tatilinden geri dönmüş bulunuyorum ! 1 haftalık tatil yaptım elbette onun içinde bir vlog çektim daha sonra editini yapıp YouTube'a koyacağım ama ondan önce ayın 11 ine kadar yıllık iznim olduğu için tatilime kaldığım yerden evde devam edeceğimi belirtmem gerek.Bol bol yedim,yüzdüm,güneşlendim (elbette gerekli korona tedbirlerini alarak) ve kitap okudum.Yanıma Murakami'nin 1Q84 serisinin 2. ve 3.kitabını almıştım ilk olarak 2.kitabından bahsetmek istedim.

Bence bu kitap olmasa da olurmuş.Birinci kitapta ki şeyleri çok fazla tekrarlamış ve bir yerden sonra "eee artık olsun bir şeyler" dedittirdi ilk defa bana Murakami.İlk kitapta karakterlerin özelliklerini ve geçmişteki birbiriyle olan bağlarını okumuştuk bu kitapta biraz daha olaylar olmaya başlıyor elbette.Yine Murakami sizi fantezi dünyalarına götürüyor ve büyük bir merakla kitabın sonuna bir şekilde getirtiyor ve 3.kitaba hevesle başlar halde buluyorsunuz kendinizi :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...