23 Ağustos 2020 Pazar

Kitap - Normal İnsanlar Sally Rooney

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün pazar ve ben pazar pazar yine işteyim ama yoğun bir haftaya oranla bugün oldukça sakin bir gün çünkü öğrenciler yok bende o arada elimdeki kitabımı bitirmeye karar verdim.

"Normal İnsanlar" ın ilk çıktığı zamandan beri merak ettiğim bir kitap oldu Can Yayınlarından indirimli bir fiyatta görünce aldım ve okudum ama acayip hayal kırıklığına uğrattı kitap beni.bu kitabın ayrıca dizisi de var aslında kitabından çok diziyi övdü herkes ama kitaptan sonra diziyi de pek izleyesim gelmedi açıkçası.Dejenere yeni nesil aşk ilişkileri beni çok gıcık ediyor bu kitapta öyle olunca okurken acayip sinir oldum karakterlere,ilişkilere ... Ayrıca kitap atlaya atlaya gidiyor o yüzden kafam çok fazla karıştı okurken çoğu zaman dikkatimi de veremedim ve diyalog cümleleri tırnak içinde belirtilmediği için (yazar bunu bilerek yapmış çok belli ama hiç olmamış bence ) okumak da daha da zorlandım , içine alamadı beni maalesef kitap :/

Connell ve Marianne, İrlanda’nın küçük bir şehrinde yaşayan, aynı okula giden iki genç. Connell okulun en popüler ve başarılı öğrencilerindenken Marianne içedönük, sevilmeyen, hatta dışlanan bir tip. İkili bir gün sohbet etmeye başlar ve bu sohbet giderek uzar, ikisinin de hayatını değiştirecek bir ilişkiye dönüşür. Normal İnsanlar arkadaşlık, karşılıklı çekim ve aşk üzerine bir roman. Sally Rooney lise yıllarından üniversiteye uzanan bir ilişkinin kaydını tutuyor; toplumda yer edinme ve özgürleşme mücadelesi veren, birbirlerinden asla ayrı kalamayan, ancak sevmek için de çetin sınavlar vermek zorunda kalan iki gencin hikâyesiyle bir kuşağı temsil ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...