31 Ağustos 2020 Pazartesi

Komedi Filmi : Zengo

 Herkese merhabalar efenim,

Eylül ayına hem şöyle yıllık izinle (1 haftalık) giriş yapalım hemde şöyle eğlenceli kafa boşaltmalık bir filmle izleyelim dedim.Aslında beklediğimden daha sıkıcı bir filmdi ama yine de komedi alanında hele de baş rolde kadın oyuncuların olduğu filmleri kaçırmamaya çalışıyorum , izliyorum ve destekliyorum.Yasemin Sakallıoğlunu Insta'da gördüğüm bazı komedi videolarından biliyorum ve o videolarda kendisine çok gülmüştüm filmi olduğunu biliyordum ama telif haklardan dolayı yerli film izlemek pek kolay olmuyor maalesef ki Allahtan Netflix de varda yerli filmleri oradan izler olduk.Bence genel itibariyle Recep İvedik'in kadın versiyonunu yaratmış olsa da izlemesi ona göre bi tık daha zevkliydi diyebilirim.

Zengo, ünlü bir modacı olmanın hayalini kurarken, kendisini büyük bir rekabetin içinde bulan genç bir kadının hikayesini konu ediyor. Genç bir kadın olan Zerrin, yaşadığı mahallenin kentsel dönüşüme girmesi ile kendisini bir anda lüks bir hayatın içinde bulur.

Zengo (2020)

1 yorum:

  1. kadını zaten jet sosyete'den pek sevmemiştim şimdi de tipleme olarak hiç sevmediğim birini canlandırmış izlemeyi hiç düşünmüyorum...

    YanıtlaSil

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...