20 Eylül 2021 Pazartesi

Aksiyon Filmi : Kate

 Herkese merhabalar efenim,

Yeniden işe dönüyorum bugün tamamen iyileştim çok şükür tabi artık yavaştan kış gelmeye başlayacak Samsun'a o yüzden artık daha dikkatli olmam gerekiyor bu hastalık konusunda.İşe gitmeden erkenden kalkıp günün postunu yazmak istedim çünkü akşama yine kuzenim ve kardeşimle tiyatroya gidicez :D İyileşir iyileşmez gezmelere kaldığım yerden devam elbette :D Hayat başka türlü geçmiyor yoksa :)

Bugün günün film postunda Netflix'de yer alan bininci kez aynı konsepti yapan artık sonunda ki twistlerin kimseyi şaşırtmadığı baş rolde kadın ajanın olduğu bir film.Bu sefer mekan Tokyo olunca hafif bi anime havası aldım o yüzden bu filmi diğer filmlerden bi tık farklı yapan bu noktaydı bence.

Tokyo'da çalışan acımasız bir suikastçı, son işinde ölümcül şekilde zehirlenir. Ölüm emrini kimin verdiğini bulup intikamını almak içinse 24 saatten az zamanı vardır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...