22 Eylül 2021 Çarşamba

Müzik - Lisa Lalisa

 Herkese merhabalar efenim,

Samsun'da sonbaharı atlayıp bir anda kışa geçtik resmen kaç gündür yağmur yağış birden soğuklar bastırdı aslında en sevdiğim havalar ama daha hazır hissetmiyordum herhalde kendimi , bilemiyorum :)

Neyse efenim bugün uzun bir aradan sonra müzik postunda beraberiz.Blackpink'den Lisa'nın solu singlı çıktı single da 2 şarkı vardı bunlardan "Lalisa" adlı şarkısına klip çekti yaklaşıp 1 hafta önce de klibi yayınlandı.Klibi ve Lisa'yı elbette çok sevdim ama şarkıyı ilk dinleme da pek sevemedim açıkçası sonradan bir kaç dinlemede kulağıma iyi gelmeye başladı.Şarkısının kendi ismi olması ve nakaratında "Say Lalisa love me" kısmı olması bana biraz gereksiz egoistik geldi :D Onun dışında rap kısımları bence oldukça iyiydi :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...