12 Eylül 2021 Pazar

Kitap - Ağustosböceğinin Sekizci Günü Mitsuyo Kakuta

 Herkese merhabalar efenim,

Bana çook uzun gelen bir haftadan sonra nihayet karşınızdayım.3-4 gündür sabahları çalışıyorum akşamları dışardayım vücut alışkın değil tabi bu kadar tempoya dün nalları dikmeye başladım da Allah'dan izin günüme denk geldi bugün de dışarı gezme planlarım vardı ama iptal ettim bugün en iyisi evde dinlenmek olacak.Şu sıralar bol bol kitap okuma fırsatı buldum o yüzden üst üste kitap postları gelecek bilginiz olsun :D

İlk kitap elbette yine en sevdiğim edebiyat olan Japon edebiyatından.Adamların hiç bir kitabı mı sıkıcı olmaz be kardeşim nerden ilginç şeyler var bulup onu yazıyorlar bu kitaptanda hiç bir beklentim olmadan aldım aslında ama nasıl sürükledi beni anlatamam.2 günde falan bitti ki öyle aman aman çok akıcı bir kitapta değil aslında ama insan olayların nasıl seyir edeceğini merak ediyor.Kitap aslında biraz karışık başlıyor ve karışık ilerliyor ama en sonunda her şey toplanıyor.Kitabın ilk yarısı başka birinin diğer yarısı başka birinin ağzından anlatılıyor.O geçişte biraz bocaladım ama sonradan toparladım insan bi başına karakterin adını falan yazar neye geçiş yapıldığını bile anlamadım :D Meğersem aradan zaman geçmiş :D Neyse kitabı okuyacaklar için spoiler vermiş olmayayım bu noktada ama kitap bir kaçırılma hikayesini anlatıyor.Kitabın ilk yarısını bir bebeği kaçıran bir kadının ağzından okuyoruz sadece kadınların yer aldığı amacının ne olduğu belli olmayan bir tarikata giriyor saklanabilmek için tabi amacını biz kitabın sonunda anlıyoruz.Kitabın diğer yarısı da kaçırılan bebeğin ağzından anlatılıyor tabi yıllar sonra ki halinden o aradaki olaylar ve olayların birbirine bağlanış şekli böyle tarikatların gerçekte de hatta ülkemizde de var olduğunu bilmek insanın bir tüylerini ürpertmiyor değil

Bir kadın, kaçırıp adını değiştirdiği çocukla Japonya’nın çeşitli kentlerini dolaştıktan sonra, tüm varlığını bağışlayarak, bir tür tarikat olan Melekler Evi’ne yerleşir.

Üç yıl sonra, insanları orada alıkoyduklarına ilişkin haberler üzerine yerleştiği evle ilgili bir soruşturma açılınca, oradan kaçar. Ancak yakalanır, hapse atılır ve çocuk da elinden alınarak ailesine teslim edilir.

Kaçırılan çocuk artık genç bir kadındır ve kendisini kaçıranla ilgili bildikleri, onun da sevgilisinden hamile kaldığı, çocuğu aldırmaya zorlandığı ve aldırdıktan sonra bir daha çocuğunun olmadığıdır. Bu genç kızın kendisi de sevgilisinden hamiledir ve bebeğini aldırmayacaktır!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...