4 Eylül 2021 Cumartesi

Kore Dizisi : Nevertheless

 Herkese merhabalar efenim,

Yine beni sinir eden ama Allah'tan 10 bölüm kadar süren ve finali tatlıya bağlayıp bitiren bir dizi var.Aslında dizi çok fazla gerçek ilişkileri yansıttığı için ben başta çok sevmiştim ama hayatım boyunca nefret ettiğim kadın ve erkek tiplemesi yanyana gelince sinir krizlerinden krizlere girdim diziyi izlerken.Hiç erkek şöyle idi böyle idi demicem çünkü bence bu kız da kaşınıyordu.Bad boy tipleri olan,ne istediğini bilmeyen tiplere maalesef böyle kızlar da düşüyor sonra ağlayıp sızlıyorlar.Beğenmeyin kardeşim o zaman birlikte olmak için bi taraflarınızı yırtmayın o zaman bi insan daha en başından ne halt olduğunu bence oldukça iyi bir şekilde yansıtıyor.Yine iyi kalpli,hanımcı tipler ikinci baş rol oldu yine kötü çocuk tarafından elendiler pu böyle adalet sistemine :D Eğer toksik ilişki izlemek istiyorsanız bu dizi toksik severlere tavsiyemdir.Bu arada dizi de +18 sahneler mevcut öyle o kadar erotik film kıvamında değil ama bi Kore dizisine göre oldukça açık sahneler diyebilirim bence bu konuda kendilerini ileletmeleri iyi olmuş adamlar bi öpüşüyordu ulan sanki kanlı bıçaklılar gram tutku gram aşk yok bi sinir geliyodu bana alttan alttan :D

Son olarak baş rolde artık Netflix'in kadrolu elemanı olan Song Kang var kendisine genelde hep naif rollere izlemiştik şimdi bu dizi de bad boy tipi oynayınca bi sinir olmadık değil tabi ama bence bu oyunculuğunu oldukça geliştirdiğinin kanıtı bence :)

Park Jae Uhn flört etmeyi zaman kaybı olarak görür ama flört etmeyi sever. Herkese karşı arkadaş canlısı ve neşeli olmasına rağmen, başkalarının peşinden gitmez. Park Jae Uhn bir "it-çek" ustasıdır: duygulara kapılmayan biri. Jae Uhn, kendisi ve diğer insanlar arasına kesin çizgiler çeker ve nasıl hissettiğini açıklamaz. Ancak Park Jae Uhn, Yoo Na Bi ile tanıştığında bu çizgileri aşmak ister . Yoo Na Bi çıkmak istiyor ama aşka güvenmiyor. İlk aşkıyla yaşadığı acı bir deneyimin ardından artık kadere inanmaz. Ama Park Jae Uhn ile tanıştığında, onun üzerinde Na Bi'nin uzak durma kararına meydan okuyan büyülü bir etkisi olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...