14 Eylül 2021 Salı

Kitap - Antika Titanik Murat Menteş

 Herkese merhabalar efenim,

Bu bünye bu kadar yoğunluğa birden çökecek çökecek diyordum ama ne zaman bilmiyordum meğersem bugüneymiş.Bugün izin alıp işe bile gidemedim akşam öksürmekten ciğerlerim çıktı resmen adam gibi uyuyamadım da.Sinirliyim,yorgunum,hastayım.Artık mecbur bugüne dinlenmek için izin aldım ama yarına işe gitmek zorundayım umarım yarına kadar boğazım geçmiş olur.

Bugün size Murat Menteş'den okuduğum 3.kitaptan bahsedicem.Menteş beni hem eğlendiren,hem hüzünlendiren,hem düşündüren hem de her okuduğumda kendine hayran bırakan bir yazar.Enerjisi olayların ve karakterlerin absürdlüğü o mizah o espiriler bayılıyorum kendisinin kalemine.Kendisinden okumadığım romanı olan son bi kitap kaldı onu da bir yerde karşılaşırsam alıp okumak istiyorum.

Son olarak kitabın kapak tasarımı harikaydı bu konuda April yayınevini ayrı bir tebrik ediyorum.

Parmağını tetikten çek.

Namluyu ağzından çıkar.

Azrail’in işini, Azrail’e bırak.

Derin bir nefes al.

Gözlerime bak.

Kulaklarını dört aç.

Ve beni iyi dinle:

Titanik’tesin.

Yıl, 2019…

Dünyanın en lüks felaketinde başroldesin.

Şimdi…

1] Senin katilini enseleyeceğiz.

2] Seni dirilteni bulacağız.

3] Sen kimsin ahbap, onu anlayacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...