1 Eylül 2021 Çarşamba

Kore Dizisi : The Penthouse

Herkese merhabalar efenim,

Nihayet bu dizinin postunu yazmaya karar verdim artık.Bu dizi yüzünden sinirden laptobuma çay dökmüştüm bilmem o vakayı hatırlar mısınız bi asır önce falandı :D O kadar sinir bozucu bir dizi ki hayatımda ilk defa bir diziyi çok sevdiğim halde yarım bıraktım çünkü resmen beni çok yıprattı.Diziyi 2.sezon 9.bölüme kadar izleyebildim sadece dedim artık yeter dayanamıyorum :D Bu zamana kadar da bekletmemin sebebi belki devam ederim izlemeye diye düşündüm ama çalışmaya da başladığım için zamanım yok ayrıca akşamlarımı da bu diziyi izleyerek sinirlerimi yıpratarak geçiremem :D 

1.Sezon

Gangnam'da, elit kesimin yaşadığı, 'Penthouse' adlı 100 katlı lüks bir apartman kompleksinde yaşayan bir grup kadının etrafında dönmektedir. Onlar, elit kesimin birer parçası ve gözdesi olabilmek için yavaş yavaş kendilerini birer canavara dönüştürür.


2.Sezon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...