1 Eylül 2021 Çarşamba

Kitap - Hırsız Fuminori Nakamura

 Herkese merhabalar efenim,

Eylül ayını elbette güzel ve okuması kolay bi Japon edebiyatından bir eserle açmak istedim günün ikinci postunda.Bu arada yarınla birlikte artık Eylül ayı geldiği için günde tek posta düşecek postlar bilginiz olsun.Bu arada yoğun olarak çalışmaya başladığım için uzun zamandır kitap okuyamaz oldum eve gidince kafam pek götürmüyor açıkçası oyun falan izliyorum.İzin günlerimde bi okuyabilirsem okuyabiliyorum o da dışarda kuzenlerle bir şeyler yapmıyorsak tabi :)

Bu yazarı ilk defa duydum ama üslubunu ve anlattığı hikayeyi sevdim açıkçası zaten okuması kolay kısacık bir kitap.Biraz Robin Hood'un Japon şubesi gibiydi kitap :)

Nişimura, Tokyo’nun kalabalık sokaklarında zenginlerin cüzdanlarını çalan usta bir yankesicidir. Ailesi, arkadaşı yoktur. Ne var ki bu yalnız hayatı eski bir suç ortağıyla karşılaşınca altüst olacaktır. Yeni bir iş almak zorunda kalan Nişimura’nın kadere tüm iradesiyle karşı koyacağı, acımasız bir yol vardır önünde…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...