31 Ağustos 2021 Salı

Kore Dizisi : Sell Your Haunted House

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün sabah postunda bol hayaletli fantastik bir Kore dizisi var.Bu diziye çok hevesle başladım ama sonra dizi de bir aşk olmadığını ya da olmayacağını anladığımda yarım bıraktım ama yine de yazıp arşive kaldırmak istedim.Jang Na Ra Unni zaten inanılmaz bir oyuncu hangi diziye girse diziyi izlenebilir kılıyor.Bu rolde kendisine baya yakışmış çok da çalışmış bu role belli ki.bu tür fantastik hayaletli hikayeleri seviyorsanız eğlenceli bir dizi :)

Hayaletli gayrimenkullerden ruhları kovan bir emlakçı (Jang Na-Ra) ile bir dolandırıcının (Jung Yong-Hwa) etrafında dönmektedir. Emlakçı 20 yıl önce ölen annesinin ölümüyle ilgili sır perdesini aralamak için bir dolandırıcı ile beraber çalışmaya başlar.

1 yorum:

  1. sevdiğim tarzda bir konuya benziyor. Nezamandır dizi arıyordum izlemeye başlayayım

    YanıtlaSil

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...