1 Ağustos 2021 Pazar

Animasyon Film : Luca

 Herkese merhabalar efenim,

Ağustos ayı ile birlikte arşiv bir yığın haline geldiği ve güncelle burası arasında bir denklik sağlayamadığım postları günde 2 kere yapmaya karar verdim.Bi sabah bi akşam gelir postlar diye düşünüyorum bu uygulamayı şimdilik Ağustos ayı ile sınırlı tutacak gibiyim , bilemiyorum postların yoğunluk durumuna göre değişebilirde elbette.

O zaman günün ikinci postunda güncel bir Disney animasyonundan bahsedicem.İtalya da geçen yaz tadında tatlı mı tatlış bir animasyon.Disney'in bu tarz animasyonları hiç kaçırmıyorum genelde çünkü izlemesi aşırı keyifli oluyor :)

Küçük bir çocuk olan Luca, yaz aylarını İtalyan Rivierası’nda makarna ve dondurma yiyip scooterla gezerek geçirir. Luca bu macera dolu yazında Alberto adında bir çocukla arkadaş olur. Ancak çok geçmeden arkadaşıyla ilgili gizli bir sırrı keşfeder. Aslında Alberto, insan gibi görünse de okyanus yüzeyinin hemen altında bulunan başka bir dünyadan gelen ve ıslandığı zaman ortaya çıkan bir deniz canavarıdır!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...