7 Ağustos 2021 Cumartesi

Kitap - Dublör Dilemması Murat Menteş

 Herkese merhabalar efenim,

Uzun bir zamandan sonra kitapalışverişi yaparken bu kitaba denk geldim.Çoookkk uzun bir zamandır okuma listeme aldığım bir kitaptı çünkü daha önce Murat Menteş okumuş ve üslubunun ve tarzının tam benlik olduğuna karar vermiş ve aşırı sevmiştim.Sanırım yazarın ilk ve en popüler olan bu kitabını da okumak istemiş ama okumak bu zamana kısmet olmuştu.Kitabı yine hayranlıkla ve tek solukta okuyup bitirdim eğer denk gelirsem başka kitaplarını da alıp okumak istiyorum üstadın :)

Edebiyatımızda yeni bir sayfa açan Dublörün Dilemması romancılıkta siyah kuşak sahibi bir yazardan saatte 300 kilometre hızla akan bir roman.

Nuh Tufan kendinden kaçarken aşkı nasıl yakalasın?

Ferruh Ferman ölme sırasını Nuh’a devredebilir mi?

İbrahim Kurban biricik dostunu korkunç belalardan ya koruyamazsa?..

Habip Hobo bir cinayeti araştırırken ne tür çılgınlıklara şahit olacak?

Bir görünüp bir kaybolan ‘metropol serabı’ Dilara Dilemma hangi felaketlere yol açacak?

Parmağı tetikte Rıza Silahlıpoda, doğru hedefi kaosa rağmen vurabilecek mi?..

Taliha Teyze, Baretta, Profesör Umur Samaz, Hacer Ceren, Pembe Pepe ve Afili Filintalar çetesi… hepsi bu matrak macerada!

Hem kaotik hem muntazam, hem felsefi hem delice hem hıphızlı hem dupduru bir anlatım.

Güldüren, afallatan, derin düşüncelere gark eden bir kült roman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...