29 Ağustos 2021 Pazar

Çin Dizisi : Flipped

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün gelen geçen az iş yerinde diğer günlere nazaran o yüzden akşam postunu şimdiden sakin olduğu için yazmak istedim.Bu arada yarın izin günüm şu sıra neredeyse hiç kitap okuyamadım okuduğumu da yarım bıraktım adam gibi zevk alarak okuyamadım hem biraz gezme hem de bol bol kitap okuma planım var.

Bugünün ikinci postunda yine Çin dizisi var elbette.CEO'lar yine baş rolde sevimli sakar kız yine baş rolde devamını siz zaten biliyorsunuz :D

Otoriter CEO, sıcak kahraman, işyeri güzelliği ve daha pek çok kişiliği bir araya getiren güzel bir aşk hikayesi. Shuang Shuang, babasının sıkı yetiştirilmesinden dolayı biraz isyan etti. Evden kaçtıktan sonra, olağanüstü yeteneklere sahip, çok yetenekli, soğuk, aşırı hassas genç adam Qi Xun ile yollarını kesiyor. Bunun gibi bir deyiş vardır, "Birini sevme duygusu, birisinin ağzını kapatsanız bile yine de gözlerden ışıldar, çünkü sevdiğiniz birini gördüğünüzde dünya yanar."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...