11 Ağustos 2021 Çarşamba

Çin Dizisi : Unforgettable Love

 Herkese merhabalar efenim,

Bugünün akşam postunda tatlı ve güncel bir Çin dizisi var.Şu sıralar zamanımın çoğunu Çin dizilerini izleyerek geçiriyorum.Çocuk ruhlu çocuk psikoloğu ile oğlu olan bekar bir babanın ilişkisini anlatıyor.Adam elbette CEO bunu belirtmeme gerek yok sanırım :D Baş roldeki adamın daha önce profesörü oynadığı bir dizisini izlemiştim orada soğuk görünmesine rağmen çok tatlıydı bu dizeye de sırf o var diye baktım sonra sevince sonuna kadar izledim :)

Drama, Heshi Group CEO'su He Qiao Yan ve bir çocuk psikoloğu olan Qin Yi Yue etrafında dönüyor. Akılcı ve kayıtsız bir adam ile ilişkisi tanıdıktan aşka gelişen yumuşak, iyimser, düşünceli ve titiz bir psikoloğun hikayesini anlatıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...