22 Ağustos 2021 Pazar

Kitap - Alice Hakkındaki Gerçek Jennifer Mathieu

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün ilk iş günüm olduğu için heyecanla erkenden kalktım hazırladım daha çıkmama yarım saat olduğu için bari bugünün postunu yazayım dedim dün söylediğim gibi bugün haraketli bir gün olacağı için belki akşam post yazmaya zamanım olmaz.

Bugünün postu kitap postu Yabancı yayınlarından devam ediyoruz yine.İlk çıktığı zaman popüler olan kitaplardan biriydi bu kitapta ben kitabı aslında daha çok 13 Reasons Why kitabına benzettim ilk başta yine bir Amerika ergen zorbalığı okuyacağız diye düşündüm ama o kitaptan biraz daha farklıydı.Çok karakter anlatımlı kitapları normalde hiç sevmem biliyorsunuz ama bu kitapta çok da gözüme batmadı benim çünkü Alice dahil hiç kimseyi sevemedim kitapta ki bir tane bile iyi karakter yoktu bence hepsi kendince haklı ama bence haksız ve başına gelenleri bi tıkta olsa hak etmiş kişiler.Okurken çoğu kez karakterlere aşırı sinir olduğum için kitap yoğun duygular eşliğinde kısa bir süre içinde bitti.

Herkes Alice'in bir partide iki çocukla yattığını biliyor. Ama Brandon'ın kaza yaptığı sırada Alice ile mesajlaştığını biliyor muydunuz peki? Bu doğru. KİME İSTERSENİZ sorun!

Dedikodulara göre Alice tam bir sürtüktü. Bu, Healy Lisesi'nin tuvaletinde herkesin görebileceği şekilde yazıyordu. Ve okul takımının yıldız oyun kurucusu bir araba kazasında öldüğünde dedikodular kontrolden çıktı.

Bu etkileyici çıkış romanında Healy Lisesi'nin dört öğrencisi; meşhur partiyi veren kız, araba kazasından kurtulan çocuk, eski en yakın arkadaş ve yan komşu, hepsi Alice hakkında bildiklerini anlatıyor.

Peki, ama Alice hakkındaki gerçek tam olarak ne? İşin doğrusu bunu öğrenebileceğimiz tek bir kişi var: Alice'in kendisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...