20 Ağustos 2021 Cuma

Japon Dizisi : Kikazaru Koi niha Riyuu ga Atte

Herkese merhabalar efenim,

Bugün dün görüştüğüm KPSS'un da çalışmaya karar verdim yanıtımın olumlu olduğunu iletince yarın yine görüşmeye çağırdılar sanırım pazartesi işe başlıyorum.Benim için yeni bir deneyim olucak o yüzden biraz da heyecanlıyım ama benim için iyi olacakmış gibi de hissediyorum bilemiyorum böyle işlerde genelde hep hayırlısını dilerim.
Bugünün akşam postunda tatlı bir Japon dizisi var.Bu tarz mini dizileri zor bulur oldum artık o yüzden bulunca hemen üzerine atlayıp tüketiyorum keşke Japon dizileri de Çin ve Kore dizileri gibi çokça çevriliyor olsa ülkemizde :)

Masiba Kurumi, iç tasarım şirketlerinin sosyal ağlarında gençler arasında popüler olan bir şirketin PR yöneticisi olarak çalışıyor. Görünüşüne ve başkalarının ne düşündüğüne çok önem veren bir moda tutkunu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...