19 Ağustos 2021 Perşembe

Kore Dizisi : Monthly Magazine Home

 Herkese merhabalar efenim,

Şimdi içeri girdim bütün gün yürü yürü sıcakta mahvoldum resmen.Bugün KPSS kursu ile görüşmeye gittim ulaşımı oldukça kolay oranın maaş konusunda biraz düşük geldi bana eğer işe tamam dersem pazartesi başlıcam işe.Aslında aklıma baya da yattı diğer kurs ulaşım yönünden bana biraz uzak ve zahmetli geldi açıkçası içime sinmeyen bir şeyler var orada.Neyse yarına kadar karar vermiş olurum herhalde başka görüşmek isteyen de olmadı açıkçası.

Bugünün akşam postuna gelicek olursak güncel bir Kore dizisi var.İlk başladığı zamanda bu diziyi es geçmiştim açıkçası pek izleyesim gelmemişti ama sonradan orda burda kısa videolarını görünce bi bakayım dedim ve diziyi çok beğendim normalde Kim Ji-Suk'un baş rol olduğu hiç bir diziyi beğenmiyorum açıkçası adamda baş rol havası görmüyorum bence daha çok yan rollere yakışıyor ama bu dizi de artık senaryodan mı yoksa baş rol kadının iyi olmasından mı (Jung So-Min oynuyor) adamı da baş role yakıştırdım ve hiç gözüme batmadı.Kore de evlerin çok fahiş fiyatlı olduğunu duymuştum insanların ev sahibi olabilmesi  için çok ama çok çalışması gerekiyor bu konuyu elen alan bir dizi daha önce görmemiştim açıkçası o yüzden dizi bu temada benim izlediklerim arasında ilk diyebilirim.

Dizi, Güney Kore’deki insanların arasındaki ortak ve önemli olan konut konusunu ele almaktadır. Na Young-Won (Jung So-Min) kiralık bir evde oturmaktadır ve evine kendi eviymiş gibi iyi bakmaktadır. Evi kendi kişiliğini ve duygularını yansıtıyordur. Ancak işler yeni ev sahibi olan Yoo Ja-Sung (Kim Ji-Suk) ile tanıştıktan sonra değişir ve kendi evini satın almaya karar verir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...