28 Ağustos 2021 Cumartesi

Çin Dizisi : Sunshine of My Life

 Herkese merhabalar efenim,

Bugünün akşam postunda elbette yine Çin dizisi var.Boş zamanınız çoksa size önerebileceğim uzun soluklu dizilerden biri daha.Moda sektöründe geçen bir dizi daha.Yine erkek baş rolümüz CEO ama kızımızda çalışkan ve yaratıcı bir kız.Biraz fazla iş güç olabiliyor böyle dizilerde ama izlerken ben o yerleri atlıyorum açıkçası dizinin romantik kısımlarını odaklanıyorum daha çok :D

Tang Ming Xuan, oldukça başarılı Ming Yuan Fashion Group'un işkolik genel müdürüdür. İşiyle evli, mükemmel bir profesyoneldir ve bekar kalmaya karar vermiştir, böylece zamanını ve çabasını iş çabalarının aksamadan devam etmesini sağlamaya odaklayabilir. Ancak bir tasarım fuarında Tang Fei ile tanıştığı gün hayat sonsuza dek değişir. O canlı bir genç geleneksel nakış tutkusu olan ve Avrupa'da eğitim alarak becerilerini geliştirmeyi planlayan bir kadın. Birlikte vakit geçirmeyi sevmelerine rağmen, kendi uzun vadeli planlarını değiştirme fikrini düşünmeyi reddediyorlar. Böylece, Tang Fei'nin Paris'e doğru yola çıkması gerektiği ve Tang Ming Xuan'ın Çin'de kaldığı iş planları üzerinde çalıştığı gün nihayet gelir. Ama aşk bu kadar kolay bir kenara itilmeyecek. Ve bir Avrupa moda girişimi başlatma fırsatı ortaya çıktığında, ikili yeniden bir araya gelmeye hazırlanıyor - iş ortakları olarak ... ve belki daha fazlası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...