3 Ağustos 2021 Salı

Fantastik Film : Black Widow

 Herkese merhabalar efenim,

Sinemalar yeniden açıldı ama ben yine de filmleri elbette bilgisayardan izlemeyi tercih ediyorum.9 Temmuzda yayına girdi ben bi yolunu bulup taze taze girdiği gibi izledim elbette.Bu senenin beklediğim filmlerinden biriydi.Black Widow sevdiğim karakterlerden biridir kendi filminin çıkmasına çok sevindim elbette.Scarlett ve Florence 'i birlikte izlemekte elbette ayrı bir göz seyri :)

Unutmak istediği geçmişinden çıka gelen ailesiyle büyük bir tehdide karşı iş birliği yapmak zorunda kalan Kara Dul’un geçmişiyle ilgili büyük bir komplo teorisi keşfeder. Bu yüzden hayatının en karanlık taraflarıyla yüzleşmek zorunda kalan Romanoff, henüz bir Avenger olmadan önce bozduğu ilişkilerinin üstesinden de gelmek zorunda kalacaktır…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...