19 Nisan 2022 Salı

Gerilim Filmi : Choose or Die

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün Netflix e yeni gelmiş leş bir korku/gerilim filmi var postumuzda.Konusunu okuyunca çok merak ettim çünkü oyun konulu filmleri izlemeyi ayrı bir seviyorum ama bu film cidden çok leşti hem saçmaydı hem çok sarmadı hem gereksiz fantastiğe kaçılmıştı bilmiyorum ben pek sevemedim bir çok sahneyi atlaya atlaya izleyip bitirdim filmi.

Üniversite eğitimini yarıda bırakmış meteliksiz bir genç olan Kayla (Iova Ewans), 1980'li yıllardan kalan ve ucunda 125 bin dolar ödül olduğu iddia edilen bir hayatta kalma oyununu oynamaya başlar. Fakat oyun tarafından tuzağa düşürülen Kayla, gerçeği çarpıtan zorluklarla karşı karşıya gelir ve tehlikeli seçimler yapmak zorunda kalır. Bir dizi beklenmedik dehşet verici andan sonra, artık para için değil, hayatı için oynadığını fark eder. Artık durmak bir seçenek değildir. Kayla ya hayatı için oynayacak ya da ölecektir.

2 yorum:

  1. tamam izlemem :) ya top of the lake dizisini izleseneee :) yönetmen jane campion oyuncu elizabeth moss :) bi de izlemediysen, the adam project, on halka efsanesi adlı iki filmi :)

    YanıtlaSil
  2. the adam project izledim ama diğerlerini izlemedim listeye aldım :)

    YanıtlaSil

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...