5 Nisan 2022 Salı

Tayland Dizisi : Jao Sao Jam Loei

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün güncel bir Tayland dizisi ile geldim.Yine zorla evlilik konulu bir dizi ama işlenişi biraz farklı.Bu sefer ikilinin geçmişten bir hikayesi var ve yanlış anlamalar üzerine ayrılmak zorunda kalıyorlar iki tarafta birbirinin aldatıldığını sanıyor oysa ortada öyle bir durum yok tabi bu arada o zamanlar kız kaza geçirdiği için kızın gözleri görmüyor orasıda ayrı saçma sırf adam kıza kaza zamanı yardım etti diye birlikte zaman geçirdikleri için birbirini görmeden güya aşık oluyorlar.Neyse devamı zaten dizi de saklı çok fazla spoiler olmasın :)

Evliliğin genellikle aşkla başladığı söylenir. Ama Ingjan için... evliliği bir kinle başladı. Ingjan'ın ailesi, aldıkları borcu ödemek için onu yaşlı bir kurbağayla evlenmeye ikna etmeye çalıştığında, Ingjan kaçmaya karar verir. Her nasılsa, yolda kaçmasına yardım eden genç bir bağ sahibi Sichon ile tanışır. Ancak, ilk bakışta göründüğü kadar nazik değildir. Ailesinin borcunu ödemek ve onu korumak için Sichon, onunla evlenmesini ve onun için bir çocuk doğurmasını istiyor. Bu düzenlemenin süresi sadece bir yıldır, ancak her iki taraftan da bedeli ağırdır. İkilem harika. Ancak Ingjan hiçbir zaman basit bir araç olarak kullanılabilecek biri olmadı. Özellikle de bu Bay Bağ gibi tehlikeli insanlar tarafından.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...