17 Nisan 2022 Pazar

Kore Dizisi : Thirty-Nine

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün sabahtan ALES sınavına girdim daha sonra günün geri kalanında 10 yaşındaki erkek kuzenimle bilgisayar oyunu oynadık,hamburger yedik kısaca güzel bir date yapmış olduk :) Sude gelene kadar kuzenlerle idare edicez :) Kardeşim ve kuzenlerim olunca arkadaşa pek ihtiyacım kalmıyor :D Dün akşam yarın sınav var diye pek bir şey çalışmadım ve oturup Netflix de de yer alan 12 bölümlük bu diziyi bitirdim meğersem dram dizisiymiş ve mal gibi de ağladım o halde uyuduğum için sabah uyandığımda sınav öncesi biraz gözlerim acıyordu.

Son Ye Jin,I Wanna Hear Your Song ,Introverted Boss,Marriage, Not Dating dizilerinden hatırlayacağınız Yeon Woo Jin var baş rollerde tanıdık olarak geri kalan kadroyu tanımıyorum maalesef.39 yaşında 3 kadının hikayesine odaklanıyor dizi aslında ama aşk hayatları ve arkadaşlıkları,aile hayatları da anlatılıyor elbette.39 yaşına gelip hala bekar olmak artık bu diziden sonra eskisi kadar korkutcu gelmemeye başladı öyle de böylede hayat güzel ve akıp gidiyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...