22 Nisan 2022 Cuma

Kore Dizisi : Military Prosecutor Doberman

 Herkese merhabalar efenim,

Bu diziye sırf oyuncu kadrosu nedeniyle bi hevesle başladım ama 13.bölümde bıraktım artık bence çünkü saçmalamaya başladılar ve ikili arasında gram romantik hiç bir şey olmayınca cidden hevesim kaçtı.Sen böyle kimyası alev alev yanan bi ikili yap ama diziyi sırf intikam üzerine kur adam gibi aşk meşk hiç bir şey koyma :( Sinir oluyorum böyle dizilere o zaman daha sakin kimyada insanlar seç be kardeşim bu ikilden nasıl romantizm beklemeyelim şimdi ? Dizi beni sinir etti resmen :/

Aynı işi farklı nedenler yüzünden seçen ancak sonunda orduda kötülükle savaşmak için bir araya gelen iki askeri savcının hikayesini konu alıyor. Do Bae Man (Ahn Bo Hyun), para ve başarı için askeri savcılık mesleğini seçmiştir. İstediği başarıya ulaştıktan sonra işini bırakmayı ve üniformasını çıkarabilmeyi dört gözle beklemektedir. Kendine olan güveni ve mükemmel araştırma becerileri ile Cha Woo In (Jo Bo Ah) ise zengin bir chaebol ailesinden gelmektedir. İntikam almak için askeri savcı olmuştur. İkili tanıştıktan sonra ordudaki kötülükleri ortaya çıkarırlar ve böylece Do Bae Man (Ahn Bo Hyun) gerçek bir savcı olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...