4 Nisan 2022 Pazartesi

Fantastik Film : Silent Night

 Herkese merhabalar efenim,

Bloğun sahibesi gezmelerden döndü efenim onunda yarın vlogunu sizinle buradan paylaşacağım :) Bu hafta full yağmurlu gösteriyor Samsun da hava o yüzden gezmelerimi de yaptığıma göre artık sıkı ders çalışmalara geri dönebilirim araya bi Samsun vlogu daha düşünüyorum havalar düzelince tekrardan şehir içinde bir yerlere giderim sonra belki bir şehir dışı daha yapabilirim bakalım :) 

Bugünün postunda yine bir film postu var.Fantastik bir kategoride değerlendirdim filmi ben ama aslında bi kıyamet filmi.Normalde türü karakomedi olarak geçiyor ama pek bi komik tarafı yok açıkçası.Tek mekanda geçen bir film çocuk oyuncumuzu daha önce Jojo Rabitte izlemiş ve bayılmıştım bu filmde de favorim oldu kendisi geleceğin yetenekli oyuncularından :)

Nell (Keira Knightly), Simon (Matthew Goode) ve oğulları Art (Roman Griffin Davis), aile üyelerinin ve arkadaşlarının katılacağı görkemli bir Noel yemeği düzenlerler. Ancak bu coşkulu parti, herkesi öldürecek bir sisin etrafı sarmasıyla adeta kıyamet gününe dönüşür.

1 yorum:

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...