6 Nisan 2021 Salı

Dram Filmi : Kağıttan Hayatlar

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün salı yine yoğun iş haftasına başlamış bulunuyoruz.Şu sıralar moralim çok bozuk zaten dayımlar korona olmuş annem o yüzden çok üzgün bana da sürekli işinden istifa et gitme çalışma artık deyip duruyor ama öyle şak diye de istifa edemiyorum çocukların sınava girmesine de 2.5 ay kaldı zaten şu 2.5 ayı kazasız belasız atlatmaya çalışıyorum  sadece.Tedbirleri artık 2 kat almamız lazım vaka sayısı da 40 bini aşmış halde zaten ama her zaman dediklerinden daha fazla vaka sayısı var maalesef.Zaten koronadan yakın zamanda yengemi kaybettik onun acısı daha hala taze duruyor şimdi bir de dayımların korona olduğunun haberi gelince moraller daha da bozuldu.Bol bol dua ediyorum ve bu zorlu zamanların tez zamanda geçmesini diliyorum.

Bugün postuna gelicek olursak Netflix Türkiye yapımı olan ve baş rolünde Çağatay Ulusoy'un oynadığı "Kağıttan Hayatlar" filmi var.Bence Ulusoy kendisini her filminde biraz daha geliştiriyor o yüzden kendisi beğenmek yanında oyunculuğunu da ben çok beğeniyorum,her film de ya da dizide farklı türden roller oynuyor bu filmde de bi kağıt toplayıcısını oynuyordu ve o serseri halleri bence oldukça iyi kıvrdı çünkü dış görüşünden dolayı çok kibar bir adammış izlenimini veriyor :D Filmin sonu ters köşe gibi dursa da artık Buse ye yediremezler böyle sonları maalesef filmin ortalarından sonunu tahmin etmiştim :)

Genç bir adam olan Mehmet, kağıt toplayarak geçimini sağlar. Onun bu hayattaki en büyük destekçisi ise Tahsin Baba'dır. Mehmet'in yaşamı, Ali adında 8 yaşındaki bir çocuğun hayatına girmesiyle bambaşka bir hal alır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...